11 Haziran 2011 Cumartesi

Mehmet Ali Aydınlar TFF Başkan Adayı

Mahmut Özgener'in bırakıp, tekrar aday olmayacağını açıkladığı şu günlerde adaylar birer birer patlıyor.

Geçtiğimiz senelerde Gençlik ve Spor Müdürlüğü görevini üstlenen Mehmet Atalay aday olduğunu açıklamıştı. Vaadlerinden bir tanesi de yabancı sınırlamasının kaldırılacak olmasaydı. Ne kadar yabancı snırılamasının kaldırılmasını savunuyor olsam da Mehmet Atalay'ın bu görevi layıkıyla yerine getirebileceğine inanmayanlardandım.

Futbol Federasyonunda Hasan Doğan ile birlikte güzel işler olacak gibi görünüyordu. Fakat Hasan başkanın ömrü yetmedi. Onun yerine önce vekaleten sonra da seçimle gelen Mahmut Özgener de kısmen iyi işler başardı. Geçtiğimiz günlerde ise aday olmayacağını açıkladı.

Mehmet Atalay'dan sonra bir diğer aday ise Mehmet Ali Aydınlar oldu.
Mehmet Ali Aydınlar'ın, Hasan Doğan vizyonunu sürdürebilecek bir başkan olacağını düşünüyorum. Önündeki tek engek Fenerbahçeliliği gibi görünüyor. Eğer seçilirse bir sürü komplo teorisini de peşinden sürükleyerek gelecek.

Bütün bunlara karşın spora yaptığı yatırım yadsınamaz bir gerçek. Fenerbahçe'nin bayan voleybol takımını götürdüğü yer aşikar. Bu yüzden vizyonu geniş bir adam olduğunu, başarılı olacağını düşünüyorum. Bu yüzden destekliyorum.

Bir süre önce eğer yabancı sınırlaması azaltılmazsa Fenerbahçe'den sponsorluğunu çekeceğini belirtmişti. Bu durumu TFF'ye de uyarlayabilir. Benim açımdan tek sıkıntı bu. Umarım çözülür.

Bir de Aziz Yıldırım'ın desteklediğini açıkladığı Göksel Gümüşdağ var. Kendisi konusunda pek inançlı değilim. Ama siyasi yakınlıkları ile kazanabilir de. Eğer kazanırsa hiç bir faydasının olacağını düşünmüyorum.

Bakalım sonunda kim oturacak koltuğa.

Bu da ilk entry'miz olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder